luni, 2 mai 2011

Cadou....

Daca va era dor de mine, sa stiti ca nu am fost acasa, am fost plecat la munte........am fost sa vad zapada, dar nu era zapada, era primavara si la munte....si eu care credeam ca aici acasa la mine e primavara si la munte e zapada......o astept sa vina....ca eu am vazut-o......dar eram prea mic sa imi dau seama cum sa ma joc cu ea......oricum nu despre asta vroiam sa vorbesc cu voi....ci, sa imi dati o idee.....e ziua lu'tati.......si de data asta chiar sparg pusculita....dar oare ce o vrea el????intrebarea asta ve-o puneti si voi??? hahaha....eu stiu ce vrea.......l-am auzit cand vorbea.....dar nu stiu de unde sa cumpar???Oare o fi de cumparat??si unde gasec???...oricum mami trebuie sa ma ajute....ca el ii cerea lu'mami.......a zis ca vrea.......dar nu va zic....poate imi furati ideea......si daca ii aduceti toti acelasi cadou.......plus ca el a zis ca vrea unu, maxim doi...........daca primeste prea multi ???....nu ....mai bine nu va zic........si daca el ii cerea lu' mami....poate o sa ii dea ea.......mami unu, eu unu si gata ......sunt maxim doi.

Oricum pana vad cum rezolv cu cadoul.......eu ii zic de azi "La multi ani!!!!!!!" ca sa fiu primul. Te pup tati!!! Si sa ne pregatim zic....iar petrecere!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu