luni, 4 iulie 2011

Primul dintisor

Cand terminasem si eu cu petrecerile si credeam ca o sa am o perioada mai linistita........ce credeti.......ceva imi creste in gurita......mami zice ca imi iese primul dintisor.......pe 30.06.2011 l-a descoperit.....din cauza lui somnul meu nu mai e la fel.......iar limbuta mea deja e zgariata......acum eu nu stiu......o fi rau????sau  o fi bine?????....mami zice ca o sa imi creasca mai multi dintisori.......daca o sa imi mananc limba ????...ca eu nu stiu sa ma descurc cu dintisorii astia.....si de ce trebuie sa iasa noaptea????eu atunci fac nani.......trebuie sa ii fac sa iasa ziua......si sa nu imi manance limbuta....ca deabia am inceput sa zic si eu niste cuvinte stiute numai de mine......si cum le mai zic eu fara limba?!!!????


de geaba va uitati....ca nu se vede....i l-am aratat doar lu'mami ....si lu'tati.......si cand o sa am mai multi vii arat si voua.

Un comentariu: