vineri, 2 septembrie 2011

Prajitura

Azi facem o prajitura....adica mami face si eu ma uit........as vrea sa ma lase si pe mine sa o ajut........ca de mancat sigur nu ma lasa.......daca imi dadea voie sa o ajut sigur reuseam sa gust, cand nu era atenta bagam eu in gurita niste papa din aia neagra....ce daca e neagra...sigur e buna.....mami zice ca e crema de ciocolata.....si cand o sa cresc mare, mare o sa imi faca si mie prajitura din asta sa pap.......dar eu sunt mare!!!!!"Uite cat am crescut!!!!!!!" ii zic eu, dar ea nu intelege.........eu incerc sa vorbesc ca ea....dar nu imi iese.......oricat as incerca.......

Hahaha....am reusit.....cand nu a fost atenta am pus mana pe prajitura.......nu, nu, nu.....pana sa duc degetele la gurita....a venit servetelul si a papat....ce servetel rau...nu mi-a lasat si mie deloc pe degetele.....dar ce scrie pe prajitura asta??????? o fii ziua cuiva??????? ca mai a facut mami o prajitura din asta de ziua lu' tati.......oare ce scrie??? cand o sa invat si eu sa citesc????...........



Dupa ce am terminat prajitura, mami mi-a zis secretul...este prajitura pentru buni, e cadoul meu pentru ea..........cum e ziua lu' buni si eu nu stiu???? poate ii faceam un cadou  chiar eu, cu manutele mele........daca ma lasai si pe mine sa modelez prajitura......luam si din parc de la groapa niste nisip.....si puneam pe deasupra....sigur iesea mai buna.....eu tot timpu gust din nisipul de acolo.....e bunicel.....poate data viitoare....sau macar puneam deasupra o jucarie......una micaaaaa......pot mami?????....sau mai bine sa ii fac surpriza si lu'mami si sa o pun fara sa vada ea.....ar fi tare.....sper sa reusesc........oricum daca nu  reusesc, macar LA MULTI ANI-ul o sa fie de la mine....chiar daca i-l spun cum vreau eu.........
Te pup buni si La multi ani!!!.....ma duc sa fac niste nani.....ca iar se lasa cu petrecere......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu