luni, 14 noiembrie 2011

Un an de ....blog

Si asa a trecut anu'.......azi blogul meu a facut un an!!!...e mare si el.....deja are multi prieteni...care intra si citesc ce prostioare mai fac eu.......ar trebui sa ii fac ceva cadou....poate niste postari mai dese.....sau o fata noua......daca as desena-o eu??? ....sau mai multe poze???? voi ce ziceti???......trebuie sa aducem o schimbare??..........intre timp...ce sa va zic?????.....pe zi ce trece invat lucruri noi.....in curand cred ca o sa pot scrie direct eu pe blog....am invatat tastele.....pot sa apas si eu pe ele......bine, scriu numai cuvinte de genul: "ndscjivgyudfbycgsdhy"   .....sper sa intelegeti.......sau poate ar fi mai bine sa o mai las pe mami....macar pana merg la gradi...sau la scoala!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu