vineri, 2 decembrie 2011

Te-am prins!

Gata, te-am prins Mosule, te iau la mine acasa!!!!!.....unde sunt renii si saniuta??????........si sacul cu jucarii????




Tu esti Mos Craciun, nu???...........dar de ce nu vorbesti???.....Mosule?!!!??........hai ca am fost cumintel...hai la mine acasa....hai sa fii Mosul meu personal.......am facut  si lista..........dar unde este Mosul celalalt???...ca cica el vine primu'...........cheama-l si pe el........haideti la mine acasa....ne face mami prajituri.....si ne da si laptic........doar sa imi aduceti cadouri....muuulte cadouri!!...eu vorbesc singur???...........
........chiar vorbeam singur....asta nu era un Mos  adevarat...era o papusa care arata ca Mos Craciun......si eu care credeam ca l-am prins.....si o sa vina la noi acasa......si o sa ne dea multe cadouri.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu