vineri, 16 martie 2012

Vreau tricicleta!!

Dupa prima saptamana de lucru, pot sa va zic ca imi place foarte mult sa fiu prezentator.......nu a trebuit sa fac lucruri grele....decat sa intru in fiecare zi ,sa ma vad, pe site la qbebe , ce usor e sa muncesti....oare asa muncesc si parintii mei????...asa de simplu sa fie, oare??.....oricum, mi-a placut...si vreau sa mai fiu, dar nu acum, mai las si pe altii,....intre timp ma bucur foarte tare ca este frumos afara si ma pot plimba in fiecare zi prin parc......dar nu despre asta vreau sa vorbim.......am o mare dilema....vreau tricicleta.....am vazut la multi copii in parc si vreau si eu...... nu stiu de care sa imi aleg........voi aveti tricicleta????? ...am selectat cu mami cateva modele, poate ma ajutati sa aleg....sau daca stiti voi alte modele????


1
2

3

4

stiu ca sunteti ocupati, dar va roooog, puteti sa ma ajutati sa imi aleg tricicleta????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu