vineri, 19 noiembrie 2010

PRIMA MEA LUNA......DE VIATA

Pentru ca maine fac  o luna de cand m-am nascut, mami si tati s-au gandit sa imi faca cadou un blog. Eu habar nu am ce e ala "blog" dar daca mama zice ca e in "trend" sa am asa ceva inseamna ca are dreptate; nu o pot contrazice doar ea imi da sa pap.
Si eu pentru o portie de laptic sunt in stare sa o las pe mami sa imi faca  cont pe facebook, hi5, twitter si alte retele de socializare ...sau cum le numiti voi.
Nici nu stiu ce ar trebui sa scriu aici........................ mi-a citit mami ce scrie "lumea mare" pe blog, dar viata mea nu se compara cu viata acelor persoane, la mine e simplu: dorm, mananc si din cand in cand fac niste vocalize ca sa imi dezvolt plamanii.
Prieteni nu am momentan, decat o amica pe care mi-a prezentat-o mami  si o cheama "Suzy" . Mama zice ca e cam siliconata si din cand in cand o trimite la spa (in sterilizator) ca sa se mentina in forma.  Oricum Suzy este cunoscuta , pana si prietena lu' mami (Catalina) o stie ; cand a venit sa ma vada i-a adus un snur lu' Suzy ca sa stea legata de bluzita mea toata ziua,  si acum vreau nu vreau eu si Suzy suntem nedespartiti.
Acum imi dau seama ca v-am zis atatea despre mine dar voi inca nu m-ati vazut, stati ca o rog pe mami sa puna o poza sau doua sa ma si vedeti.
Ahhhh........si mami a pus prima mea poza.........cand nici macar nu eram imbracat si eu frumos.Poza a fost facuta pe 15.10.2010 la cateva minute dupa ce doctorul m-a scos de la mami din burtica. Nici macar nu stiam unde ma aflu, deabia imi revenisem din soc....... eu eram asa linistit la mami in burtica ....cand un nene m-a scos de acolo si m-a dat din mana im mana pana la o tanti care m-a cantarit si masurat si apoi infasat ca o babuta  m-a plimbat cu un carucior pana intr-o camera unde erau multi bebelusi ca mine; nu ii vedeam ,dar ii puteam auzi . Apoi a venit un nene sa imi faca poze.....mai tarziu mi-am dat seama ca nenele asta era tati, ca altfel nu imi inchipui de ce ar fi stat cu noi non stop in spital si ar fi stat atatea nopti nedormite sa ma vegheze pe mine cum plangeam si mai greu de cat toate astea ........ a suportat-o si pe mami care are momente de isterie, ea le numeste "depresii postnatale".
Cred ca v-am cam plictisit cu viata mea monotona, va las.... ma duc in parc cu ""Buni" ca e vreme frumoasa.
 Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu