luni, 6 decembrie 2010

Sfantul Nicolae

Azi este o zi mare..... imi sarbatoresc onomastica. De aseara ma pregatesc, mi-am pus hainute noi si am stat cu mami si cu tati sa il asteptam pe Mosu'...

Dupa ce mi-am pregatit singurele mele ghetutze (niste adidasi) am stat si l-am asteptat cateva ore....si nu a venit..aseara.

Dar dimineata cum am deschis ochii am vazut....ursuletii, dar astia nu sunt cadoul de la Mos,  sunt niste ursuleti care stau deasupra patutului meu si de cate ori mami invarte din cheita ei incep sa cante si sa se invarteasca pana cand ma ia somnul.
Mami si Tati mi-au zis "La multi ani!" pentru ziua de Sf. Nicolae si am mers impreuna sa vedem ce ne-a adus Mosul......ooooaaaau!!cate cadouri!!!!!!nu imi vine sa cred!?! totul este pentru mine??....stiu sigur ca baxul de pampers si cutiile de lapte sunt ale mele...si hainute...nici nu mai vad ghetutzele mele din cauza la atatea cadouri...foarte tare....poate venii in fiecare dimineata Mosu' asta??Diseara imi las iar ghetutzele la geam poate , poate.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu