vineri, 7 ianuarie 2011

La multi ani tati!!!

La multi ani pentru toata lumea!!!! La multi ani tati de Sf .Ion!!!!Te astept, acasa....mami face tort , upsssssssss...... m-am scapat...... sa nu ii spui ca ti-am zis secretul!! Eu sunt cuminte uite.....
vreau sa vii devreme acasa ca sa ne jucam...cum numai tu stii .... si azi cadou de ziua ta............te las sa ma pupi , adica sa ma intepi cu barba ta.....hahaha.
Acum ca am stat cuminte pentru poza , trebuie sa ma scoata mami afara...sau mamaia....dam cu banu'....dar nu avem ban, avem doar niste hartii primite la "Sorcova"....eu nu imi aduc aminte sa fi cantat...probabil din cauza la sampanie.....sigur din cauza la sampanie, mami te-am rugat sa nu mai bei sampanie!!Ce credeati ca am baut eu ????.....nu, eu doar i-am privit...vreti sa va zic ce , cine , ce-a baut  si cat......de revelion.......ca atunci s-a intamplat??!!! Ati vrea voi.......dar ssssaac, nu va zic ...ca a zis mami sa nu dau din casa....
Acum va las , ma pregatesc pentru diseara ...doar e ziua lu'tati si trebuie sa petrecem iar....ce imi place sa petrec...oare cu cine seman???

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu