vineri, 14 ianuarie 2011

MA PREGATESC DE "BAITA"

Desi sunt foarte ocupat m-am gandit ca va e dor de mine si vreti sa stiti ce mai fac. Pai ce sa va zic...am mai luat putin in greutate, am niste sexy cute la picioruse si obrajorii mei sunt tocmai buni de pupat.....sunt bine rau... nu ca ma laud, dar asta e adevarul, ce sa fac??? nu sunt eu devina ca Doamne Doamne m-a facut asa frumusel. Si ca sa ii multumesc ca m-a facut asa frumusel in cateva zile ma duc sa fac baita la el acasa. Pentru asta ma pregatesc de o vreo doua zile...e greu rau...trebuie sa merg prin magazine sa imi gasesc diverse accesorii, am fost si la croitor sa imi ia masuri pentru super costumul pe care il voi purta in ziua baitei, trebuie sa pregatim si petrecerea de dupa aceasta baita..... nu mai inteleg nimic...mami imi face baita in fiecare seara dar nu dam petrecere si nici nu ne agitam atat....am facut pana si invitatii la petrecerea baitei...

oricum e cenzurata invitatia....cine vrea sa ma vada in toata splendoarea poate venii la Doamne Doamne acasa....... ca are o casa mare ...intra toata lumea. Deabia astept, zice mami ca de atunci poate sa ma strige pe nume.......ce bine.....ca m-am saturat sa ma faca in tot felu' ...Piticu' , Grasanu', Iubitu', Puricel........si astea sunt decat alea pe care le pot spune... ca sunt multe care sunt mai rusinoase. Si cu ocazia baitei spune tati ca o sa simt si eu gustul bauturii rosii care o bea el cu baietii....sper sa fie buna....trebuie sa fie buna...ca altfel nu bea tati tot timpu'.... atatea lucruri noi pentru mine..... ma obosesc rau...trebuie sa fac nani...dar nu innainte sa imi schimb pampersul si sa beau niste laptic.

Va pup...si revin cu noutati despre viata mea de bebelus.
PS:Oare o citii cineva ce scriu????......Ca nu am vazut pe nimeni sa comenteze sau sa imi scrie si mie cate un mesaj.

N.D.



2 comentarii:

  1. Bafta cu pregatirile, si sa continui sa ne povestesti despre lucriile noi care ti se vor intampla in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. ne vedem la "baie"!!!vezi ca vin cu Astrid, asa ca... ai grija cum te prezinti!!!:)))

    RăspundețiȘtergere