marți, 1 februarie 2011

"Baita"

Hai ca dupa ce am papat biberonu' am tras si un pui de somn , ca dupa atatea nopti si zile nedormite, aveam nevoie de putina odihna.
Cum va ziceam.... a venit si ziua cea mare... baita mult asteptata......toata noaptea am avut emotii, deabia am pus geana pe geana....eram aproape la fel de agitat ca si mami.... de la 5.00 m-am trezit , doar, doar mergem o data la "Nenea Popa" sa imi faca baita.....eram foarte incantat...dar nu stiam ca o data cu baita o sa vina si o mare suparare......dar , ajungem si la cea mai mare suparare.....
Dupa ce m-am trezit , am stat putin de vorba cu baietii (tati si Laur)..... ca mami era la coafor.... tati mi-a dat instructiuni clare cand vine mami de la coafor, sa ma bucur si sa ii zambesc, ca ea asa o sa inteleaga ca ii sta bine parul..... si surpriza ....in loc de mami ....de la coafor ....a venit o tanti cu parul lung.....foarte ciudat... la glas era mami, dar nu arata ca ea, sau cel putin nu arata ca mami mea... cu care stau eu acasa in fiecare zii. Cu cat se aranja mai mult cu atat mi se parea altcineva....unde e mama mea???? Tanti asta arata altfel, era desenata pe fata, avea par lung , era si mult mai innalta decat de obicei,.....era altfel.....dar dupa ce m-a luat in brate mi-am dat seama ca este ea.....doar la ea in brate ma simt asa.....nu am cum sa o confund....e ea.....e mamii!!! uraaaaaa!!! Credeam ca m-a lasta singurel intr-o zii asa importanta.
Dupa ce s-a aranjat ea, m-a imbracat pe mine in cel mai frumos costum pe care l-am purtat vreodata....mi-a facut freza.....si am inceput o mica sedinta foto......
 Dupa ce m-am plimabt din brate in brate si am stat la poze,.......m-a luat "prietena mea" (Florenta), m-a suit intr-o masina si a fugit cu mine....fara mami , fara tati,  oauuuu era prima mea iesire afara cu o fata, asa credeam eu..... dar in 5 minute ne-am si intalnit cu mami si cu multa lume la Doamne Doamne acasa, ma asteptau pe mine.....eu eram vedeta acestei zile.....unde sunt aplauzele???? nu aplauda nimeni???? ca asa am vazut eu ca se face......blituri aveam , dar aplauze ...nu.
Si a inceput .......nasa ma tinea cu grija in brate....




avea emotii....ii auzeam inima asa de tare cum bate..........mami, tati si nasu ne asteptau in alta parte..............



lor nu le auzeam bataile inimii...dar sunt sigur ca si ei aveau mari emotii. Dupa ce ne-a spus o poveste Nenea Popa, si nasa a zis o poezie.....a trebuit sa ma dezbrace si sa ma pregateasca de mult asteptata baita...


m-a buvnit si plansu' putin cand m-a dezbracat mami cu nasa, ca m-au luat din somn, plus ca am uitat sa va zic eu nu faceam singur baita, mai erau si trei fetite care vroiau sa faca baita cu mine.....si incepusera sa se certe care sa faca baita cu mine , "vreau eu!!", "ba nu ,eu!!", asa tipau ... si eu nu stiam cum sa le linistesc....pana la urma le-am zis sa nu se mai certe ca facem baita pe rand ....ce credeau ele ca Nenea Popa are jacuzzi??.....si pana sa ma dezmeticesc ......Popa...... baldabac, baldabac  cu mine in apa.....


v-am pus doua poze ca sa vedeti cat m-a chinuit Popa.....ca nu ii mai zic cu "Nenea".....dupa cate mi-a facut......vreti sa stiti ce m-a suparat asa de mult?????....pai sa va zic.....dupa ce m-a scos din apa...si apropo ma asteptam sa imi faca baie ca mami....nu doar asa baldabac baldabac si gata.....ce credeti ca mi-a facut????......sa va zic.....mi-a taiat ciufu' ....ce ma fac eu fara ciuf????ce ma fac eu fara ciuf'????.....paru' meu, paru' meu!!!!...imi vine sa plang si acum cand imi amintesc.....vroiam sa imi schimb look-ul dar nu asa???? ce crede el ca eu nu aveam  bani de tuns????...ma gandesc sa ii cer daune morale.....pai stie el cate inimi am frant eu cu ciufu'ala??? habar nu are......dar sa trecem mai departe........dupa ce m-a imbracat nasica si m-a aranjat...



mi-a dat si mie in sfarsit sa beau bautura din aia cum bea tati......suc din ala rosu.....dar Popa in loc sa imi puna in biberon....mi-a dat o lingurita....pai am asteptat atata sa imi dea doar o lingurita????? ce crede el????ca eu ma satur cu o lingurita???......si ca sa ma mai duc pe la el , mi-a zis ca in fiecare duminica pot trece sa mai imi dea....dar tot cu lingurita.



probabil ca o sa ma duc....dar nu promit nimic.....ca acum sunt suparat...oricum daca e sa ma duc , ma duc pentru suc....nu sa il vad pe el.
si uite asa a fost experienta mea de la baita...........si acum sa petrecem...zic......cum s-a terminat la Doamne Doamne acasa .....toata lumea repede la petrecere...sa bem si sa mancam ......gresita exprimare ...sa bea ei si sa manance ei.....ca eu tot biberon am primit.
La petrecere multa lume, toti foarte draguti, dati cu mult parfum, care mai de care sa ma ia in brate....Doamne...raiul pe pamant....nu am fost niciodata atat de mult tinut in brate......toti se maimutareau la mine si vorbeau stricat....doar, doar le daruiesc cate un zambet. A fost frumos, am dansat, am urmarit niste lumini colorate, dar oricat ma chinuiam nu am reusit sa prind nici una........si cel mai tare....au venit niste zane bune.....colorate......care s-au rotit pe langa mine de m-au ametit mai rau ca ursuletii de la patut.


si uite asa am petrecut .....pana noaptea tarziu......sau mai bine zis ....pana m-a luat somnul....si cand a venit tortu' dormeam, nu l-am vazut si eu in ciocolata si martipan.
Noroc ca mi-a facut poza la el...ca altfel credeam ca am avut petrecere fara tort.
Mai am gramada de povestit dar nu mai pot ...sunt foarte obosit....si mami vrea sa imi faca o masca cu castraveti pentru cearcane.........hai ca mai vorbim....va pup.

Denis

2 comentarii: