joi, 10 februarie 2011

LA GIMNASTICA

Da....ati citit bine, am fost la gimnastica, ce numai oamenii mari pot merge la sala???.....si eu vreau sa arat bine....sa nu mai rada mami de sexy cutele mele.....sa pot si eu sa ma ridic singur din scaunel.....si sa nu se mai vada celulita...ce credeti ca eu nu am??!!......de acum incep o viata sanatoasa....ma duc la  gim.....e foarte frumos.....vin si fetite....sa va povestesc cum a fost......erau multi copii ca mine,  .....si era o tanti care m-a tras si de maini si de picioare,...m-a smotocit calumea....dar a fost frumos....nu imi placea cand imi facea in talpi...ma gadila rau....am ras cu zgomot.....pe un coleg de saltea l-a luat somnu',........ altii erau super puturosi....ce , nu vreau sa ma laud, dar am fost cel mai cuminte si ascultator,

eu sunt cel din dreapta, in cazul in care nu ma recunoasteti.....se vede din poza ca eu sunt cel mai activ......cel mai mult mi-a placut sa stau pe o perna, ne-am jucat dea avionu'....a fost super....vreau si eu sa imi iau perna de-aia.....sa vina alocatia...si a mea e....o sa am perna mea.....asta in cazul in care nu imi face cineva vreo surpriza.......v-am spus ca imi plac surprizele??!!??


ma vedeti......eu sunt... cu tanti.....mama se uita si rade....tanti e cu smotocitu'...ea e sefa.....ea zice ce sa facem, si noi.....incercam sa tinem pasu'cu ea.


aici era la sfarsit...eram terminat...deabia asteptam sa ajung acasa sa trag un pui de somn....atata munca sa te mentii in forma...dar cine o sa se faca gigolo?!!!!??cine o sa fie pachetele, pachetele???cine o sa dea fetele pe spate????....sunt modest...nu???
Daca vreti sa vedeti mai multe poze cu mine puteti intra pe facebook la Chicoo Romania.
Va pup.

D.N

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu