luni, 29 august 2011

Inca in vacanta

Si s-a facut dimineata.........ne imbracam si plecam..........eu eram foarte curios...unde mergem????unde suntem????.....am plecat noi trei cu nenea,......care nenea , intre timp am aflat ca e "varu' " asa ii zice mami .....pisica a ramas acasa.....nu a vrut s-o ia cu noi.....pacat,poate ma jucam si eu cu coada ei stufoasa....
Si dupa ce am parcat masina........mi-am dat seama unde suntem....suntem la  mare!!!!!!!!! ura!!!! pot sa port si eu costumul meu de baie!!!!!!.....si eu care credeam ca au uitat  !!!!!!



eu cu nenea"varu '"
 

Ce sa zic????........... pe plaja....am fost superb.....


nu ca ma laud, dar imaginile vorbesc de la sine......





si apa????? rece rau!!!!!!!!



nu, nu plang  , doar ca nu vroiam sa imi ud pantalonasii....prefer mai mult sa stau la plaja, ia sa caut eu crema de plaja........

si sa ma joc putin....


iar cand ma incalzesc  prefer sa ma balacesc in piscinuta.......asa am cunoscut si o fetita........nici nu ne stiam bine si ea vroia sa facem baita impreuna.......ce sa fac????.....nu e frumos sa refuzi...o fata!!!!
in una din zile a venit si Ianis, sa ne jucam impreuna......si sa ne inghete la amundoi piciorusele in apa....

asa da vacanta......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu