duminică, 28 august 2011

Vacanta in 3

Dupa vacanta cu bunicele....a venit si timpu' sa am si eu vacanta cu mami si cu tati.......in sfarsit nu mai au fugit de mine......am fugit noi trei de toti........si a fost .......super.....cel putin pana acum....
La munte a inceput vacanta.......leagan, leagan, leagan.....dimineata , pranz si seara.......asta mi-a placut  cel mai mult........e jucaria mea preferata din parcul de la munte........


Tot acolo in parc.....era mult nisip......iar eu l-am gustat si l-am luat acasa in fiecare zi in sandalute.....poate , poate o sa fac si acasa o groapa cu nisip......daca ma lasa mami.........




Oricum am luat pe rand toate jucariile din parc si le-am incercat......



Plimbarile cu caruciorul nu au lipsit.....pai cum vroiati sa ajung pana la parculet????....pe piciorusele mele?????.....adevarat ca imi place sa merg, da, doar tinut de manute.......altfel nu vreau.........mi-e un pic de frica.....daca cad???...bine, eu mai cad si daca sunt tinut....e greu sa mergi fara sa cazi....dar exersez.
Sper sa reusesc in curand.......ca ma dor genuchii de la plimbarile prin casa....
Si mai mi-a placut ceva......veverita zbuciumata.......este o veverita langa parc......care papa bani.....si iti canta si te leagana....mai tare decat leaganul......si de cate ori ajungeam la parculet.....ne opream pe la ea sa imi cante si mie ceva....


In ultima zi de vacanta la munte, am fost la picnic, nu stiam eu exact ce inseamna, dar daca mergem toti trei....trebuie sa fie frumos......si asa a fost.......ne-am jucat cu mingea, am vazut o apa care mergea, mami zicea ca este un rau........ dar pentru mine tot apa care merge ramane.......ne-am jucat pe paturica......si am vazut niste vacute......multe vacute.


Dupa munte......hai acasa .........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu