joi, 27 octombrie 2011

Dati Like pentru Florenta!!!


Azi....m-am gandit sa o ajut pe prietena mea Florenta........am auzit-o eu cand vorbea cu mami......si ii zicea ca trebuie sa primeasca multe


pe site-ul de la munca........
http://www.everet-group.com

oricum aici pe site, am vazut eu....sunt numai sticlute din alea de care are mami in dulap la ea, si eu nu am voie nici macar sa le ating,   asa ca m-am gandit ca daca o ajut pe prietena mea Florenta.....cand o sa cresc mare poate imi face cadou  si mie o sticluta.......vroiam sa pun o poza cu mine .....dar am ochii rosii....ca am plans.......in timp ce mami scria la blog.....eu am reusit sa deschid o sticluta colorata de a ei.......cu oja.....si m-a certat...pentru ca am dat pe mine...si in pat ...si pe parchet....si peste tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu