miercuri, 19 octombrie 2011

Maine e ziua ei!!!!!

Fara sa imi dau seama au trecut zilele....si maine este ziua lu' mami....ce ma fac????....nu i-am luat nici un cadou.....nici o floare.....trebuie neaparat sa ies la cumparaturi cu tati.....dar ce sa ii luam.....anul trecut mami zice ca a primit cel mai frumos cadou  din viata ei : pe mine ,.................. si acum ce sa ii iau????......orice i-as lua nu se compara cu mine....nu ca sunt modest....dar e adevarat......dar daca ii dau eu un pupic mare asa cu balute???? cred ca este suficient!!!!sau daca as invata sa ii zic "la multi ani" pe limba ei........ca ma-ma-ma -ma zic....dar poate reusesc si "la multi ani"...o sa incerc.........sper numai sa nu ii mai dau un cadou ca anul trecut ....stiti???? anul trecut de ziua ei pe langa ca ma nascusem eu.....i-am mai dat un cadou.......cand mami isi astepta invitatii....si avea pe ea singurii ei pantaloni care ii veneau bine......s-a gandit sa ma schimbe de pampers....si eu i-am facut cadou un pipi pe pantalonii ei...ce sa fac???....eram prea mic....si nu mi-am dat seama.....nici nu o vedeam bine.......aveam emotii....deabia venisem acasa de la spital......aveam doar 5 zile....dar anul asta sper sa nu ma schimbe de  pampers fix de ziua ei!!!....dar vom vedea........


Hai ca va las ......ma duc sa ma joc....si poate imi vine vreo idee!!!va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu