joi, 7 aprilie 2011

Bunicu' sau stewardesele???

Ma pregatesc.....trebuie sa imi iau hainute frumoase...si sa mergem!!!!!!!E prima oara cand ma duce mami la un aeroport adevarat.......si nu este vorba de gurita mea.......si o sa vad avioanele!!!!!!! alea adevarate ( asa zice mami), nu alea cu supita si mar...unele cu oameni......oare astea sunt de papa????? Deabia astept sa mergem......am emotii.....noroc ca port pampers tot timpu'.....ca altfel sigur udam pantalonii ......
Ce va uitati asa la mine??? Ca sunt inca in pijama???... nu am apucat sa ma imbrac, sunt atent la tati!!! Imi explica de ce mergem noi la aviane........cica cele mai frumoase fete sunt stewardesele....si noi mergem sa le vedem.....asta mi-a zis fara sa stie mami..........upsssssssss!!!! nu pot sa tin si eu un secret.....sper sa nu se supere tati......poate nu ma mai ia cu ei!!! ce ma fac?????.......nu are cum sa nu ma ia......ca cica mergem sa il asteptam pe bunicul meu........un bunic pe care nu l-am mai vazut.........oare si lui ii plac stewardesele????...sau de ce il luam de la aeroport???......oare o sa ma placa???.....lasa ca ii zambesc frumos......si poate asa mai castig pe cineva care sa ma plimbe cu caruciorul in parc.......sau poate o sa mergem impreuna la stewardese.....acum chiar sunt curios?????...or fi si stewardese  mici ca mine??? deabia astept sa plec......hai ca va las......vine mami sa ma imbrace!!! pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu