joi, 21 aprilie 2011

Il astept pe iepuras

Il astept.......am aflat eu ca de Paste , iar primesc cadouri.......tati zice ca la toti copii cuminti vine iepurasul...si eu il astept...doar am fost cuminte....am papat chiar si spanac....cu toate ca avea un gust si o culoare.....dar ce nu fac eu ca sa mai primesc niste cadouri....m-am intalnit cu un iepuras zilele trecute....dar nu stiam ca trebuia sa imi dea cadou

sincer, nici macar nu l-am bagat in seama.....nu stiam cine este.....deabia acasa am aflat...cand mi-a povestit tati.....poate s-a suparat pe mine iepurasul si nu o sa imi mai aduca cadou......sper sa nu......oare ca sa primesc cadou trebuie sa imi fac ghetutele??? sau sa faca mami un brad mare plin cu mingiute si beculete???? nu stiu cum se procedeaza.......sau o sa il asteptam cu mingiutele astea colorate pe care le face mami in bucatarie????.....chiar nu stiu.......oricum eu sunt cuminte....poate vine......as avea o lista lunga cu darurile pe care mi le doresc......dar, macar sa imi aduce ce vrea el.......ca presupun ca stie de existenta mea....chiar daca nu a mai venit pana acum la mine.......poate i-a lista cu copii de la Mos Craciun......sau poate m-a recunoscut iepurasul cu care am facut poza.......si daca nu este prea suparat pe mine.....o sa ma viziteze.....oricum eu il astept......trebuie sa vina.....cand o simti miros de papa bun ce face mami.....sigur se opreste si la noi.....va pup si sper sa vina iepurasul si pe la voi......si daca vine la voi...ii spuneti sa treaca si pe la mine...va rooooog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu