joi, 7 aprilie 2011

In vizita la Cristina

Cand credeam  ca iesim afara sa ne plimbam, mami mi-a facut o surpriza si m-a dus in vizita la Cristina.....o posibila viitoare iubita de a mea......dar e mai mare decat mine......oare se poate asa????...dar si celelalte fetite pe care le cunosc sunt mai mari???? Oare fetite mai mici decat mine nu exista???...Nu ca nu mi-ar place fetitele mai mari...dar ma intrebam si eu........ca de cand am iesit eu la cunoscut fetite numai din astea mai mari am intalnit.........
Cristina.....o draguta, care m-a cam speriat putin, cand a tipat.......mami a zis ca este normal (de obicei fetele au gura  mare si tipa mult).......dar eu nu facusem nimic....a tipat fara sa o trag de par....sau sa ii fac altceva......cu toate ca avea un par frumos...si mi-ar fi placut sa vad ce gust are...stiti eu la varsta mea imi place sa bag in gurita cam tot ce gasesc pe langa mine....


Poze nu prea am reusit sa facem.....cand stateam eu, nu vroia ea......cand statea ea, nu vroiam eu.....si tot asa......dar totusi o sa o rog pe mami sa puna cateva  chiar daca nu sunt asa de clare , ca sa o cunoasteti si voi pe Cristina si sa vedeti ce bine ne sta impreuna.

Sper ca data viitoare cand o vad pe Cristina sa pot sa stau si eu mai mult in fundulet si daca mai tipa....promit ca ii gust din bucle:))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu