joi, 31 martie 2011

Baita fara cadita!!!!

Cadita mea, cadita mea............cand invatasem si eu sa stau in fundulet  in cadita  si puteam in sfarsit sa arunc cu apa dupa mami cand imi facea baita.......a disparut cadita........cadita mea albastra......


si m-a dus la o apa mare.......intr-un scaunel....avea si peste apa........si luminite albastre......oau cata apa!!!!



a fost frumos....dar mie imi place la mine in dormitor......in cadita albastra ........fara pesti si scaunel.......atata apa....era si un elefant cu trompa mare....care ma stropea tot timpu' .....de ce sa fac baita aici????? te rog mami adu-mi cadita.......aia a mea.......nu vreau sa mai alerg pestele prin apa...sa vina si el la mine in cadita...sa ne jucam acolo.........
Si dupa baita......nici prosopelul cu broscute nu il mai aveam.......mi-a luat mami rochita cu gluga........draguta....

dar mie imi placea cum era inainte...prosopel cu broscuta si cadita albastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu