duminică, 27 martie 2011

LA GYM CU IANIS

Hai ca pana sa dau enter la calculator .....m-a luat somnu'........si ce am scris ieri deabia azi puteti vedea.
Si cand am facut ochi......am avut musafiri....stiti baiatul ala mic  pe care l-am prins la mami in brate.....a venit la noi in vizita.....intre timp am aflat ca este finutzu'nostru si ca o sa fie ca un frate pentru mine si ca o sa ne petrecem mult timp impreuna...asa ca .....am avut o discutie ca intre barbati...


si i-am explicat :  "Tu esti mic....si bei laptic...eu sunt mare...pap mancare" sa inteleaga ca el trebuie sa ma asculte ...ca in sfarsit sunt si eu mai mare fata de cineva....ca tot timpu' ma intalneam numai cu bebelusi mai mari....acum in sfarsit pot sa dau sfaturi.....hahaha...ce bine ma simt......dar cum va ziceam i-am zis ca vreau sa fim prieteni cu cateva conditii printre care si....... Sa nu mai stea la mami in brate si nici la tati...ca am vazut eu ca de cate ori ne intalnim si mami si tati il ia in brate si sunt putin gelos....bine, un pic mai mult..... lui nu i-am zis ca sunt gelos...oricum nu stiu daca intelege ce e aia......deabia am inteles eu...care sunt mai mare.......Sa ma asculte ca sunt mai mare decat el..........apoi ca sa ii arat ca suntem prieteni l-am lasat sa stea in scaunelul meu




si am hotarat sa mergem impreuna la gym......



Bravo Ianis!!!!!!



a fost greu....dar a meritat ...cine o sa aiba patratele ca ale noastre????......am facut si exercitii noi......




Foarte frumos...deabia astept sa mai merg......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu