sâmbătă, 26 martie 2011

Intalnirea cu Alexandra

Cate jocuri, ce program incarcat......cum sa va mai scriu daca mami mi-a umplut casa de jucarii????..Doamne cate culori....foarte greu plec de langa ele....nici afara nu as iesii cate o data......si caldura nu mai vine.......si  caciula tot cu mine e.......pe zi ce trece fac mai mare scandalul.......dar mami nu mi-o da jos.......de aia astept sa vina caldura......sau pot merge fara caciula decat la gratar????....nu mai inteleg.........Sa va zic ....nu mai imi plac avioanele cu supa......mi-a pus mami ....carnitza, cred ca se numeste....e beaaaaaah, nu imi place.......si oricat m-as ferii de avioane, ele tot la mine in gurita aterizeaza......trebuie sa gasesc  o solutie.....ca eu avioane din astea nu mai pap.
Ceva nou???....sa va zic...tocmai am venit din parc.....si am cunoscut -o pe Alexandra.......ce imi place ca mama mea are multe prietene care au fetite......draguta, ce sa zic....dar cam mare.......ea vroia sa vorbim ......dar eu nu stiu sa vorbesc ca ea.....intelegeam ce zice...dar imi era cam greu sa ma exprim.....oricum ea cred ca si-a dat seama ca o plac.....ca atunci cand vorbea cu mine..... mi-a curs o baluta.....si ea mi-a sters-o cu servetelul.......obrajorii mei s-au inrosit ca atunci cand ma trage mami de ei......sigur imi iese iar un cosulet.......nasol..........cred ca stia ca o sa imi curga baluta dupa ea......ca mi-a adus cadou o babetica......dar cum sa port babetica in parc??????.....mie nu imi place acasa cand ateriseaza avioanele  sa o port .....dar pe asta o sa o port ...ca este de la Alexandra.......si poate data viitoare cand o sa mergem impreuna in parc voi purta si celalalt cadou de la ea.....ca sa ii arat ca imi place.



M-a obosit plimbarea in parc.....cred ca o sa stau putin cu ochii inchisi....va pup. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu