vineri, 18 martie 2011

Multumesc Erica si Maria!!!

Uraaaaaaaaa!!! Am reusit!!!!! Am convins-o!!!!! Am fost afara fara caciula!!!! Am fost plecati  la gratar, nu stiam ce inseamna asta, dar am aflat, e un loc cu mult fum, papa de care eu nu am voie si bere.Cum ziceam eu nu am papat ca oamenii mari, am avut parte tot de avioane pline cu supa.



Ce va uitati asa??? Ati observat ca am scaunel cu masuta???? Da, multumita Mariei, ea mi-a dat-o.....imprumut, pana va avea si ea un fratior sau o verisoara....si eu ma bucur foarte mult, ca am si eu masuta mea, acum pot manca si eu ca voi, in scaunel si la masa....de la zi la zi sunt si eu mai mare......trebuie sa ii multumesc cumva Mariei, dar nu stiu cum,.....poate cand o sa mai cresc putin o sa merg cu ea in parc...sa ne jucam impreuna.
Si nu e singura careia trebuie sa ii multumesc...mai e si Erica, mi-a dat Jumper-ul ei.....prima impresie.....

Oauuuuuuu!!! Ce e asta mami???? ce trebuie sa fac???? mama ce distractie....super tare....pot sa stau in piciare si sa ma joc cu toate "astea " colorate.....


e tare, nu???? imi sta bine?? inca sunt ametit de frumusetea lui.....cate culori, .....imi place mult !!!!!!!!
Acum trebuie sa le trimit cate un cadou la fete..........oare ce sa iau pentru Erica si Maria??? Ele sunt mari.....nici nu mai stiu exact cum arata...le-am intalnit o data, dar eram prea mic....si nu imi aduc aminte........nici nu ma pot joca cu ele acum,.......o sa ma gandesc.....pe cine sa intreb????.....poate pe David, el e mai mare, si poate stie......acum va las ....ca vine David.....si trebuie sa imi ocup jumper-ul.....sa nu mi-l ia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu