vineri, 11 martie 2011

In parc.....cu caciula

Cum ziceam ...am iesit afara...cu caciula pe cap.........

si ca sa inteleaga mami ca sunt suparat...ca nu imi place sa port caciula....nu am stat la nici o poza.....de fapt am stat ...dar nu m-am uitat la ea.......si nimic.....nu am reusit sa o conving......am si tipat , dar degeaba....cum sa o conving????........oricum a fost foarte frumos in parc.........chiar daca nu am cunoscut fetite......am descoperit niste jucarii pe care nu le am acasa.......niste jucarii foarte mari



ce va uitati asa???? ce credeati ca am fost singur in parc????...nu, nasa si mami au fost cu mine......pai merge plimbare fara barfa?????nu se poate asa.......ori vorbim la telefon .....ori barfim.......ce radeti??? voi nu faceti la fel???.....oricum ziua ar fi fost perfecta, daca nu aveam caciula.
Dupa atatea jucarii si poze......am obosit...si super carucioru' m-a dus acasa....

sper ca data viitoare in parc sa nu mai port caciula......ca sa va si zambesc.......va pup...si poate o convingeti voi pe mami.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu