joi, 2 iunie 2011

Agenda

Cred ca am nevoie de o agenda, ....adica, sigur am nevoie de agenda,....atatea zile, atatea cadouri, atatea plimbari......eu nu mai fac fata.....eu cand mai fac nani????......am aflat prea tarziu ca este ziua mea (Ziua Copilului), ca altfel va faceam lista cu ce imi doresc.....din cauza asta am nevoie de o agenda, sa stiu cand trebuie sa fac lista cu cadouri....cum sa tin minte asa de multe???? Iepuras, Mos Craciun, Mos Nicolae, venirea primaverii, ziua lu' mami, ziua cand ne pupam, sfanta mami, sfantu' tati, ........mult prea multe  ca sa le tin minte........


da, eu sunt.......stau in picioare....si m-am ridicat singurel....dupa cum vedeti pot si sa merg in patut.........deci, daca am crescur....pot sa imi iau si agenda........dar mai e o problema, daca am agenda cine imi scrie in ea?????.....si cine imi citeste din ea?????.....greu......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu