luni, 27 iunie 2011

Exact ce imi lipsea!!!

Imi doream si eu sa am.......are si mami....si tati, eu eram singurul care nu aveam!!!! Si mi-am luat....acum sunt si eu ca ei.........ce imi plac.......imi sta si bine!!Sunt frumosi........dar nu ii suport!!!!

 Da, despre ochelari vorbesc!!!Credeam ca e usor sa ii port, dar nu....transforma ziua in noapte...eu vreau sa fie zi...cum ii pun la ochi cum ma ia somnu'.....mai bine stau eu cu ochii inchisi.....si pe mami si pe tati si pe toata lumea ii vad in intuneric. Oare asa vede toata lumea prin ochelari????Am incercat sa ma agat de ochelarii lu' tati , dar nu am reusit....cred ca si-a dat seama ce vreau sa fac si a pus mana pe ei.. Poate reusesc sa ma uit prin ochelarii lor....sigur ai lor sunt altfel......doar nu poarta oamenii mari ochelari  ca sa doarma pe strada........trebuie sa aflu de ce poarta lumea ochelari......poate ii poarta ca mine....asa ca le sta bine!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu