miercuri, 15 iunie 2011

Pregatiri de nunta

Va era dor de mine????...sunt inca plecat "pa" la munte........in vacanta zice mamaia....nu stiu ce e aia vacanta, dar daca zice ea, inseamna ca e de bine......nu mai stau mult..........si vin acasa, la casa mea de la bloc........uraaaaaa!!!! deabia astept!!!........stiu sigur ca acum nu m-a pacalit nimeni.....mami cu tati sunt acasa......nu au plecat nicaieri.......ma asteapta pe mine....sa ne pregatim de nunta!!!!.......e prima mea nunta!!! nu am mai fost pana acum la nici o nunta!! ...o sa fiu nasic.......trebuie sa imi explice cineva ce inseamna asta....eu oricum ma bucur....dar trebuie sa stiu ce trebuie sa fac......daca nu ma descurc???daca stric nunta????

sa nu credeti ca aici vorbeam de nunta.....eram cu tati in parc.....si vazusem niste mamici....de fapt tati se uita la mamici......eu ma uitam la o fetita......uppppps!!!!citeste si mami!!!scuze tati.........s-a dus secretul nostru.......si cum va ziceam de nunta......sper sa inteleg si eu ce trebuie sa fac, ce inseamna nasic, ce este aia nunta????......sper sa imi vina bine costumul ales de mami......oare sa imi pun palarie??..... o sa imi dea si mie papa din aia de o sa fie pe masa???sau iar beau laptic........deabia astept.......dar nu mai vine o data????...aaaaa...eu trebuie sa ma duc la casa mea......poate incepe nunta , si eu nu sunt........hai mamaie!!!!! hai acasa!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu